سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Abrash
  کوتاه نوشته ها یادداشت های وبلاگ
  • مانی غریبی ( پنج شنبه 85/11/19 :: ساعت 9:0 صبح)

    سلام خدمت همه دوستان گلی که این مدت به دلایل مختلف کمتر تونستم مزاحمشون بشم ..
    در این روزهایی که گذشت چیزایی زیادی برای نوشتن پیش اومد ولی به همون دلایل مختلف که توی خط قبل گفتم جور نشد که بیام و بنویسمشون .. ولی الان با این اوضاعی که پیش اومده دیگه نتونستم خودم رو با ننوشتن توجیه کنم ..
    ما مسلمونیم .. حالا چه اسماً .. چه واقعی .. بالاخره به یه چیزایی اعتقاد داریم .. بازم کار ندارم که واقعی یا حرفی .. خلاصه الان دارن مارو امتحان میکنن .. شایدم امتحاناشون رو کردن و حالا دارن به ما ثابت میکنن ..
    اتفاقات فلسطین و تخریب قدس رو میگم ..

    بالاخره قدس قبله ی اول مسلمونا بوده .. یه جای مقدس و عزیز برای همه ی مسلمونا به حساب میاد و واقعا هم جای مقدسیه .. اما متاسفانه این روزا دشمنای ماها (منظورم از ماها مسلموناس - همه ی مسلمونا ) شروع کردن به تخریب بخشهایی از اون و با این کار یا میخوان مسلمونا رو محک بزن یا این که قبلا محک زدن و الان میخوان به ما ثابت کنن که ...
    البته بیانیه ها و اعلامیه ها و خبرها و خیلی چیزایی این فرمی رو طی همین روزا و روزهای آتی از سوی امت مسلمین و سرانشون شاهد بوده و هستیم .. ولی خدائیش اینا به درد نمیخوره .. بیانیه و از این چیزا وقتی به درد میخوره که اونا هم طرح تخریب رو داده باشن ولی کار به مرحله ی عمل رسیده ..
    من که فکر نمیکنم با وجود اینهمه مسلمون توی دنیا دیگه ابابیلی به کار باشه .. ولی ابرهه و سپاهیانش هستن .. پس وقتشه که مسلمونا ابابیل بشن .. هر چند من خودم که عرضش رو ندارم .. منم جزء اون دستم که فقط دوس دارم حرف بزنم .. مثل همون جریان بیانیه ها ...
    ولی واقعا بد اوضاعیه .. به پیامبر عزیزمون که توهین کردن، مقبره حضرت علی (ع) رو که بهش بی احترامی کردن، چند روز دیگه - 23 بهمن - سالروز تخریب مقربه ی امامامون توی عراقه.. الانم که این اوضاع .. اگه مسلمونا فقط اعلامیه بدن و کاری نکن مطمئن قبل از سالروز تخریب قدس باید منتظر خبرها و حرکات بد تری هم باشیم ..
    واقعا الان وظیفه ی مسلمونا چیه؟! چه کار باید بکنن؟




  • مانی غریبی ( دوشنبه 85/11/2 :: ساعت 8:38 صبح)

    چن روزیه که سعی میکنم یه چیزی در خور این ایام بنویسم ولی هر وقت سعی میکنم خیلی زود پشیمون میشم ... این روزا و این ایام نیازی به نوشتن و از این حرفا نداره ... الانم که خدارو شکر همه جا میشه عظمت این ایام رو شاهد بود .. فقط یه التماس دعا میمونه ... مارو فراموش نکنید ..





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نقطه سرخط یا شایدم ، ته خط
    چرا رکسانا صابری آزاد شد؟!!
    روزی آمدیم ، روزی خواهیم رفت
    بارش برف در 11 امین روز بهار
    کامنت پرمغز یه دوست بی مخ :D
    قلب شکسته
    بهار را بیمار و زخم خورده به شهرمان آوردند
    سال 87 چگونه گذشت؟
    پراید یا کمری مولانا در بودجه 88 تصویب شد
    وبلاگ تعطیل
    تقارن دو زیبایی
    فصل هزار، یک رنگی
    رزمنده هایی که به جبهه رفتن
    کوته نوشتها
    هفته ی نگاه های جدید
    [عناوین آرشیوشده]