سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Abrash
  کوتاه نوشته ها یادداشت های وبلاگ
  • مانی غریبی ( چهارشنبه 86/6/21 :: ساعت 12:32 صبح)

    سعیده پورشاه نظری

    http://payechap.blogfa.com




  • مانی غریبی ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 9:47 صبح)

    دیشب جمعه 16/6/86 سری چهارم برنامه ی کوله پشتی هم به پایان رسید. برنامه تقریبا یه خداحافظی و قدردانی و آشنایی با عوامل مجموعه بود ولی جالب اینجاس که حتی یکبار هم اسمی از وزنه ی اصلی این برنامه (هرچند خیلی از کارهاش رو قبول ندارم) و مجری چهار دوره ی این برنامه یعنی فرزاد حسنی به میون نیومد. (ای الهی که این پدر بی پدر سیاست گور به گور بشه) خیلی سخت نیست که آدم حدس بزنه بعد از جریاناتی که بعدش دیگه فرزاد خان مجری برنامه نبود چقدر سخته گروه رو تو امروز دور هم جمع نگه داشتن .

    عکس یادگاری فرزاد حسنی و عمو رادان

    -------------Abrash.ParsiBlog.com--------------------------

    یه حسن این برنامه این بود که به قولی ، فرزاد فرزین هم مجوز دار بشه. البته بنده خودم از طرفدارای فرزاد و قیافش هستما ولی خب بالاخره به لطف ایشون ما وجه تسمیه این مجموعه یعنی کوله پشتی رو هم متوجه شدیم. اگه یه فلاش بک کوچولو به چهار دوره قبلش بزنیم و بین اون کوله پشتی و این کوله پشتی مقایسه ای انجام بدیم فکر کنم یه علامت تعجب کوچولو رو می تونید این وسط پیدا کنید.

    اون کوله پشتی مقدس رزمنده ها کجا این آخریش که روی دوش یه مشت بچه (...) و توی دست قرص!! فروشا و ... کجا!!!! (البته فش ندینا ، من خدمم یکیش رو دارم)

    فرزاد فرزین خواننده ی کوله پشتی به دوشسامی یوسف خواننده ی محبوب مسلمان

    یه حسن دیگه این برنامه این بود که ما بالاخره این سامی یوسف رو هم دیدیم. البته یه خورده خودمونی ترش رو. توی مصاحبه با سامی یوسف ، سامی چند بار از کار حسبی ربی اسم برد و تقریبا به عنوان کار مورد توجه خودش و گروهش (که زحمت زیادی هم براش کشیدن) اون رو معرفی کرد. اتفاقا کلیپ آهنگ هم توی برنامه پخش شد. خیلی برام عجیب بود که وقتی دوتا قطعه ی اول رو شنیدم متوجه شدم این آهنگ هم مثل خیلی از آهنگای وطنی ملودش دزدیه البته مودبانش این میشه که ملودیش تکراریه . البته احتمالا اتفاق بوده . این آهنگ یعنی حسبی ربی روی یه ملودی قدیمی ایرانی خونده شده ولی اسمش رو نمیگم که تبلیغ نشه !! اگه میخواید متوجه بشید کدوم آهنگ رو میگم می تونید توی ترانه ی پاپ گروه بلک کتز (زمان کامران و هومن) دنبالش بگردید . همون که برای پدر پاپ فارسی خوندن .

            دانلود آهنگ حسبی ربی (فرمت RM)





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نقطه سرخط یا شایدم ، ته خط
    چرا رکسانا صابری آزاد شد؟!!
    روزی آمدیم ، روزی خواهیم رفت
    بارش برف در 11 امین روز بهار
    کامنت پرمغز یه دوست بی مخ :D
    قلب شکسته
    بهار را بیمار و زخم خورده به شهرمان آوردند
    سال 87 چگونه گذشت؟
    پراید یا کمری مولانا در بودجه 88 تصویب شد
    وبلاگ تعطیل
    تقارن دو زیبایی
    فصل هزار، یک رنگی
    رزمنده هایی که به جبهه رفتن
    کوته نوشتها
    هفته ی نگاه های جدید
    [عناوین آرشیوشده]